Varer af mærket Bonningtons
Super gode haveartikler fra Kingfishers
MoreOversigt
Bonningtons har været i drift siden 1967, i hvilket tidsrum vi er vokset til at blive en af Storbritanniens største importører og distributører af engros havearbejde, hjem og fritidsprodukter. Med omkring 1.000 produkter oplagret i Storbritannien leverer vi et bredt spektrum af virksomheder, lige fra high street detailkæder, havecentregrupper og uafhængige detailhandlere til kontante og bærende grossister, store internetforhandlere og fagfolk.
Under ledelse af administrerende direktør, Ian Fisher, har vores firma bygget sit ry på "Simply Great Selling Products", 100% fokuseret på at tilbyde de mest konkurrencedygtige bedst sælgende produkter på markedet kombineret med fremragende lagertilgængelighed og uovertrufne niveauer af service. Både lageret og hovedkontoret er baseret i Nottingham, hvor vores showroom er vært for Bonningtons produkter, der er fuldt merchandised i en detailindstilling. Handelskunder er velkomne til at besøge showroomet, prøve produkterne og møde det venlige salgsteam. For at arrangere et besøg for at komme og se os, bedes du kontakte din kontoadministrator eller blot ringe til os.
I 2008 åbnede vi vores eget kontor i Ningbo, Kina, med personale, der varetager styringen af den samlede forsyningskæde. De sikrer, at produkter opfylder specificerede kvalitetsstandarder og sendes på det rigtige tidspunkt, hvad enten de er på lager i Storbritannien eller direkte til vores kunder over hele verden.
De nye Bonningtons
Bonningtons var primært kendt for Kingfishers sortiment af værdifulde produkter til hjemmet og haven, og gennemgik en stor rebrand i 2016 og lancerede 1000 nye produkter og 6 premium-mærker og ændrede dermed misforståelsen om, at vi kun er en lille virksomhed, der kun sælger til rabatter. Det er ikke at sige, at Kingfisher ikke er mere, serien fortsætter med at køre sammen med de nye mærker, så vi som virksomhed kan fortsætte med at tilbyde vores kunder vores konkurrencedygtige kerneudvalg sammen med tilføjelser, der føjer til intervallerne.
På rebrand sagde administrerende direktør Ian Fisher "Tidligt i 2016 blev vi udnævnt til en af Storbritanniens 100 hurtigst voksende SMV'er, hvor omsætningen steg med 60% i de sidste 3 år. Vi har gjort dette ved succesfuldt at identificere Simply Great Selling Products. Det næste trin i vores udvikling er at levere flere kvalitetsmærker og udvikle nye kundekanaler - derudover fokuserer på havecentre. Derfor vendte vi tilbage til Glee for at lancere vores 2017-program og vil fortsætte med at kilde produkt, der appellerer til det højere ende havecenter Rebrand har gjort det muligt for os at udvikle nye mærker, der supplerer de eksisterende Kingisher-serier, og at opbygge handelsforbindelser med nye kunder og markeder, som tidligere var utilgængelige. "
Kerneværdier
Det er vigtigt, at kunderne ved, at rebrand repræsenterer mere end bare nye logoer og farver. De nye Bonningtons gennemsyrer hele virksomheden med en holdningsændring fra direktørniveau og nedad og en ny måde at arbejde på, baseret på virksomhedens tre kerneværdier, som er centrale for Bonningtons succes. Disse kerneværdier er:
Kvalitet. Dette er i centrum af virksomheden - kvalitet i produkter, serviceniveauer, salg og marketing og i forretningsforbindelser med kunder.
Integritet. Det betyder at gøre det rigtige for medarbejdere og kunder. Vi har en lignende professonal tilgang til al forretningsaktivitet.
Tillid. Vi arbejder hårdt på at levere løfter og sætter de nødvendige ressourcer på plads for at sikre, at kunderne kan stole på os.
Mission statement
Gennem rebrand og den nye ændring i retning af Bonningtons forbliver vores mission den samme:
"For at give vores kunder de bedste kvalitetsprodukter på markedet, så de kan få succes, og til gengæld kan vi fortsætte med at gøre det, vi elsker, ved at skabe Simply Great Selling Products"
Less